Hoe werkt haarlemmerbruin?

Hallo, ik heb een flesje haarlemmerbruin gekocht en je word hiermee in 3 uur erg bruin van.
Iemand ervaringen? Mijn vraag is: breng je dit spul tegelijk op je huid of moet je het eerst warm laten worden in de zon? Kan je ook in het water ermee of moet je het dan weer opnieuw aanbrengen? Vlekt het?
Groetjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
14.2K

Het beste antwoord

Je moet het eerst warm laten worden anders komt het niet uit het flesje en word het niet vloeibaar.. Hete kraan werkt ook goed. Zwemmen kan wel maar het word dan een vies goedje.. Is het eigenlijk al. Als je het opsmeert moet je voor dat je je kleren aan doet wel douche met zeep anders komen er donkere olieachtige vlekken in je kleding