Ik heb een Hi abonnement dat in Aug. afloopt,op Hi.nl staat het volgende: ''om dit abonnement te annuleren is een afkoopsom nodig'' Hoeveel kost dit?

Mijn abonnement is ong. 12 euro per maand.

Toegevoegd na 1 minuut:
Beetje lomp geformuleerd, maar had maar weinig tekens.. Hoeveel kost dir ong? heeft iemand hier ervaringen mee?

Toegevoegd na 1 minuut:
dir= dit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Afkoopsom is gewoon je abbonnement doorbetalen tot einde contract.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg wel je abonnement op (schriftelijk) anders zitje er weer vr een poosje aan vast opzeggen is gratis ,na een jaar tevens recht om je tel sim lock vrij temaken met hulp van provider .dus geen kosten en hebje je abonnement straks een jaar direct doen .ps is je tel nog oke neem sim only