Wat gebeurd er in je lichaam met eczeem?

Ik heb eczeem maar ik wil weten wat er in je lichaam gebeurd als je eczeem heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dat heeft allemaal te maken met je immuunsysteem. Eczeem is vervelend. Naar om te hebben en naar om te zien. Je heb er echt last van. Onderstaande zal een en ander wat verduidelijken.

^^
Immuunsysteem en eczeem
Eczeem is heel vervelend. Je hebt ergens last van, maar je kunt jezelf niet echt ziek noemen. Je immuunsysteem speelt een grote rol bij eczeem. Je kunt bijna zeggen dat je immuunsysteem niet werkt zoals het hoort wanneer je last hebt van eczeem. In dit artikel leg ik uit hoe het immuunsysteem normaal gesproken werkt en sluit ik af met de werking bij eczeem.
http://www.optimalegezondheid.com/eczeem/eczeem-immuunsysteem/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je eczeem hebt, betekent dat (meestal) dat je allergisch bent. Een van de allergrootste boosdoeners is nikkel. Nikkel vind je overal: op deurknoppen en klinken, aan sieraden die niet van goud, zilver of plastic zijn gemaakt, aan bestek, aan sloten... natuurlijk kan het ook zijn dat je aan iets totaal anders allergisch bent bv zeep. Ik hoop dat je het in ieder geval vindt!