Waar kan ik een middagdutje doen?

Binnenkort moet ik heel vroeg op een belangrijke afspraak zijn die ook nog eens ver weg ligt. 's Middags heb ik opnieuw een zakelijke afspraak in de buurt. In de tussentijd wil ik een middagdutje doen, zodat ik fris en fruitig op de tweede afspraak verschijn. Waar zou ik dat kunnen doen zonder gestoord te worden? Het toilet is geen optie.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb geen auto.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik reis met de trein, maar wil niet in de trein slapen, omdat ik ongestoord en niet in het bijzijn van anderen mijn dutje wil doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Het beste antwoord

kijk of er bibliotheek in de buurt is, waar ik woon zijn in de bib cabines waar je ongestoord kunt lezen of leren. jij zou dan een dutje kunnen doen, zet een wekker zodat je wel op tijd bij je volgende afspraak bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

In je auto als je die hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even de vraag goed lezen -
Amadea
12 jaar geleden
Kikobob, het is niet terecht om iemand te "straffen" als die antwoord geeft op een vraag waar vier minuten later pas informatie aan toegevoegd wordt die eerder dus niet bekend was -> compensatieplus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even de vraag goed lezen -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit was een grote vergissng mijnerzijds. Heb zelf niet goed opgelet.
Excuses aan Youss.
Kimath
12 jaar geleden
Op het moment dat dit antwoord gegeven was, stond er nog niet bij dat de vraagsteller geen auto heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Kimath. Bedankt voor je reactie. Het klopt ook wel. Er zat net een minuutje verschil in. Maar neem het gegeven kritiek toch ter harte en zal iets langer wachten met minnen in zo'n geval. Ben er sowieso zuinig mee want het heeft wel degelijk invloed op je antwoordwaardering. Voor de vragensteller, bedoel ik.
Dus voel ik me een beetje lullig ten opzichte van Youssef. Een plus geven lukte ook niet meer.
Je auto denk ik , stoel achterover en slapen maar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In je auto, of in een park, als het mooi weer is.
Of ergens aan een zwembad, zolang het maar niet te hard opvalt.
trein, bus.....hangt van je afstand af.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je geen auto hebt, neem slaap dan in het vervoer dat je gebruikt en zet de wekker van je gsm ofzo.
De metro bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schrijft er niet bij welk vervoermiddel je gebruikt om van de ene naar de andere plek te komen. Een trein is een goede plek om de ogen te kunnen sluiten. Sommigen kunnen dat ook in een bus. Ben je met de auto, dan zou je die ergens op een parkeerplaats kunnen zetten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Soms heeft een bedrijf een aparte ruimte die gebruikt wordt als afkolfkamer voor de jonge moeders. Maar wanneer die kamer niet in gebruik is zou je daar misschien een dutje kunnen doen.
Amadea
12 jaar geleden
Als het zo belangrijk voor je is, pak even een hotelletje. Kun je lekker een tukkie doen en dan fris douchen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja en dan even vragen of je voor een uurtje kan huren. Zodat ie niet voor een hele nacht hoeft te betalen. Goed op het beursje letten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, precies!
de dag ervoor een hotel boeken in de buurt.Heb je alle tijd en zonder zorgen en fris erheen.Dan heb je het middagdutje misschien ook niet nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de bioscoop en pak een saaie film zodat, je kan slapen. Meestal zitten die stoelen best lekker.
Of ga naar winkel met bedden/matrassen en zeg tegen het personeel dat je even een bed wilt testen. Maar of ze daar blij mee zullen zijn dat denk ik niet.