Hoe kom je van haarpijn af?

Ik heb nu al 2 dagen haarpijn. Je weet wel, die pijn die je kan hebben als je een hoge staart in hebt gehad waardoor je haar in een tegennatuurlijke 'houding' heeft gezeten. Normaal duurt die pijn bij mij hoogstens een paar uur.... Nu dus niet. Hoe kom ik er vanaf? Is het echt gewoon even afwachten of valt er iets aan te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2.5K

Het beste antwoord

Als het vettig wordt, is je haar zwaarder. Dat heb ik ook, dat zelfs als het gewoon los hangt dat het pijn gaat doen. Mijn oplossing: je haren wassen. Ik hoop dat dat voor jou ook werkt. En misschien is het gewoon te lang en daardoor te zwaar... Dan kan je het in lagen laten knippen (als je dat nog niet hebt) zodat de bovenste helft korter en dus lichter is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep +

Andere antwoorden (3)

Gewoon een "zenuwpijntje" en gaat vanzelf over
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je haar Wassen denk ik. En als je haar te zwaar is kun je het bij de kapper laten uitdunnen, of gewoon korter knippen. Succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een haarmaskertje en masseer je haar lkkr in. En doe je haar vooral niet vast en föhn het niet ofzo