is dit wel een eerlijke/betrouwbare actie of zit er een adertje onder het gras ?

Het is een vage actie, want krijg je 50 euro, om zelf te doen met wat je wil of moet je lid worden van hun website en dan daar besteden?

Toegevoegd na 29 seconden:
http://www.skyradio.nl/acties/saldodipje_meld_je_aan_en_maak_kans_op_50

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het te mooi klinkt om waar te zijn... Dan ís het ook te mooi om waar te zijn.

Antwoorden (5)

Volgens mij is skyradio wel betrouwbaar..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt niet zomaar die 50 euro, want als je akkoord klikt ga je iets aan. Er staat in de voorwaarde dat je een klein krediet accepteert, dus je zult het ook terug moeten betalen. Je kunt via sky radio kans maken, maar dat zegt niet dat jij dan die persoon bent. Je wordt gecontroleerd bij BKR, dus het heeft te maken met een lening. Zou er maar niet op ingaan, want de kans dat jij die 50 euro van skyradio gaat winnen is erg klein. En een schuld wil je toch ook niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies!
+ 1 De informatie is trouwens ook onduidelijk. Want enerzijds wordt beweerd dat je je alleen maar in hoeft te schrijven om kans te maken op de 50 Euro, maar later staat weer dat je je geleende bedrag van 50 Euro terug kan winnen. Dat zijn 2 verschillende zaken. Maar het is natuurlijk zwendel. 100 Euro lenen voor 15 dagen tegen 20 Euro rente, reken dat maar eens uit.
Dat is een percentage van 100 of meer. Kun je beter rood staan op de bank, of wat van je ouders lenen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belachelijke actie, dat skyradio hier aan mee doet!
Zoals je al zegt...vaag...

Normaalgesproken zonder die lokker van 50 euro zou je hier niet eens aan mee doen. Zegt genoeg toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, als het een erg onbetrouwbare actie was, kan dat haast niet want het is van Sky Radio.

Je hebt natuurlijk wel een hele kleine kans op die 50 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt niet helemaal goed gelezen.
De eerste paar aanmelders krijgen 50 euro.
Dat is een promotieactie, zo wordt het bedrijf bekender, en: zo krijgt het bedrijf veel gegevens van mensen die dit wel interessant vinden, die ze later kunnen benaderen met 'aanbiedingen' en dergelijke.
Er zijn een aantal van dit soort bedrijven (korte kredieten tegen krankzinnige rentes), en ze zijn druk bezig elkaar klanten en mogelijke klanten af te snoepen.