er ligt een straight op tafel 4 5 6 7 8 en er zijn twee spelers .....ene heeft een 6 en een aas en de andere heeft een dame en een aas...wie wint

graag een antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6 en een aas wint, want hij heeft 1 dubbele.. Logisch, maar hangt af van poker of texas holdems ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wow een kenner !

Antwoorden (5)

2e wint. Dame aas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen van beide wint. Splitpot. Beste 5 kaarten wint. De beste 5 kaarten voor beide spelers is de straight.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt idd gelijk :/
Split Pot!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een pot met een spleet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha droge humeur
Split pot inderdaad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoogste 5 kaarten tellen en straight is 5 kaarten dus split pot !