ik heb een relatie van 5 maanden maar hij zegt we zien wel waar het schip strand...

ik heb me vriend leren kennen 5 maanden geleden,hij heeft steeds alle stappen gezet ik ben er in meegegaan..hotel de botel verliefd geworden..hij ook op het zelfde eerlijke nivo..maar ik heb een dochtertje ..zijn perfecte beeld was ik geweest maar zonder me dochtertje dan was het helemaal perfect voor hem...en nu na 5 prachtige maanden ken zijn ouders en alles wat gewoon bij onze relatie hoort...maar hij zegt we zien wel waar het schip strand..ik ben nu niet bezig met mijn toekomst ..ik hoef niet iemand te hebben die zegt ik blijf voor altijd bij je want dat kan niet dat weet ik..maar de woorden we zien wel waar het schip strand..ik snap niet hoe ik dit moet opvatten...xx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Praat met hem erover. In plaats van dit op internet te vragen. Niemand weet wat hij er mee bedoeld, behalve hijzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja wilde ik ook zeggen! Praat!! Das de enige manier om erachter te komen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is het em toch ik praat met hem erover..en dat hebben we gedaan..maar ik blijf ermee zitten..voor hem is het goed zoals het nu is .. en wat hij later voelt dat weet hij niet..en ik vind het juist fijn om dit hier neer te zetten..en te kijken wat anderen er ook van vinden x
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snap ik!! Maar ik zou het naast je neer proberen te leggen, wrs is hij gewoon heel makkelijk daarmee en heeft hij zoiets van: ja, ik ben toch bij je als t over is is het over en als het langer duurt duurt t langer... Ik heb ook zoiets van ik blijf voor altijd bij mn vriend, maar sommige mensen zijn daar nou eenmaal anders in en hebben zoiets van ja och we zien t wel... Heel veel sterkte in ieder geval ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk hoeft hij ook niet op dit moment iemand voor de rest van z'n leven, hij kijkt nog niet ver in de toekomst, en zegt ie daarom we zien wel waar het schip strand, we zien wel hoe het gaat. Maar met elkaar praten is wat je "moet" doen. Suc6!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankjewel..ik probeer mezelf ook gewoon te snappen warom ik dit niet los kan laten..want ik zou ook niet willen horen ik blijf voor altijd bij je (zoals vele mannen kunnen zeggen)maar ik kan dit niet los laten en zeker ook omdat deze relatie ook veel energie vraagt hij zegt we zien wel waar het schip strand..maar op alle andere gebieden..is hij zo claimend en jaloers en vraagt hij steeds mijn meisje ben je toch van mij en mij alleen toch?steeds weer die onzekerheid ofzo ... xx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens goed nadenken of dit is wat JIJ wilt voor jou en je dochtertje. En zeker voor je dochtertje. Hoe is hij met haar? Je zegt dat hij het liefste jou alleen had. Ik denk dat dat ook met bezitterigheid en jalouzie te maken kan hebben. Is hij jaloers op je dochter? Dan snel stoppen hiermee, want dat zijn gevaarlijke enge mannen. Zo niet, mooi dan. Gaat hij leuk met haar om, hoe denkt zij over hem? Ziet ze hem als een vader? Allemaal vragen, ik weet het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk dit bedoel ik ook darom vond ik het ook fijn om er hier over te praten..het gaat me erover over wat wil ik nou..hij is met haar niet echt bijzonder op de weekenden dat zij bij papa is ben ik het hele weekend met hem alleen de weekenden dat ze bij me is is hij er minder..me dochter vind hem wel aardig maar ze doen nix samen ofzo..hij wil gewoon mijn aandacht ik weet niet of hij echt jaloers is dat ik haar heb..hij wist het avanaf het allereerste moment natuurlijk..en toen was het leuk..en ik ben door haar beperkt in het weekend dat ze bij me is zoals hij dat zegt .. nou hij is beperkt door het werk wat hij doet .. alles heeft natuurlijk zijn nadeel en voordeel..en allemaal vragen is helemaal niet erg ik ben zo blij dat ik er over kan praten..en ik praat er ook met hem over maar ik wil weten wat ik wil oooh wat moeilijk vind ik dit allemaal...xx

Het beste antwoord

Dat klinkt als iemand die heel erg teleur is gesteld in zijn leven. Alsof hij zichzelf in dekt voor als het toch mis zal gaan. Dat wil niet zeggen dat jullie relatie fout gaat, maar hij houdt zijn opties open