Wat vinden jullie van Net Lease Eigenschappen?

Ik heb deze website online gezien: http://www.onroerendegoed.nl/

Ze verhurenhttp://www.onroerendegoed.nl/ in America.

Heeft iemand hier ooit zo een Net Lease winkel gehuurd, zo ja, wat zijn de normale/gemiddelde prijzen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Onroerend goed, met name van de buitenlandse soort, gaat vaak via een timeshare/lease-methode. Dit biedt voor de verhuurder erg veel voordelen (korte huurperiodes, meerdere investeerders, lage rentestanden, mogelijkheid tot hypotheekverstrekking, etc.), maar is in 80% van de gevallen voor de huurder nadelig. Je raakt als huurder vaak verstrikt in een juridische rompslomp waar je U tegen zegt. Mocht je de binnenlandse wetgeving met betrekking tot de woningmarkt niet goed kennen, zou ik je dit dan ook met klem willen afraden.

Hierbij is er echter wel één kanttekening. Onroerend goed in Amerika kan in verband met de zwakke dollar toch een voordelige investering blijken. Ik zou je willen adviseren om een gespecialiseerd Nederlands bedrijf met erkende ervaring in te schakelen voordat je zo'n constructie aangaat. Een vriend van me heeft dit vier jaar geleden gedaan in Chicago en huurt nu nog met volle tevredenheid elk half jaar winkel/woonruimte. Ik weet alleen niet meer via welke organisatie hij dit destijds heeft bewerkstelligd.

Succes!