Google before you tweet..... Even googlen op eredivisie 2011 2012 en je hebt het antwoord.

"Het Eredivisie- en het Jupiler League-seizoen 2011-2012 zal beginnen op vrijdag 5 augustus, zo maakte voetbalbond KNVB bekend."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De officiële opening van het voetbalseizoen - de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal - wordt gespeeld op zaterdag 30 juli 2011. Eén week later begint het Eredivisieseizoen 2011/12, aldus de KNVB op haar officiële website.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/190846/Eredivisie-20112012-begint-eerste-weekend-augustus.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Johan Cruijff schaal staat niet gelijk aan de eredivisie ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Johan Cruijff schaal is de traditionele seizoensopening.