Weet iemand of clearasil werkt? En hoe duur dat ongeveer is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.6K

Antwoorden (7)

Werkt wel, maar het is geen wonderspul hoor. Is niet zo duur, paar euro voor zo'n flesje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik geen cleraseal het werkt echt niet als je het op je puist smeert dan gaat ie weg maar komen er heel veel kleine terug .... O:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al veel gelezen dat Clearasil soms nare effecten heeft op de huid.
Je kan beter een juiste behandeling vragen aan je huisarts. Iedere huid is anders en reageert ook anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb de gezichts was gel en ik moet zeggen, het reinigt je gezicht wel goed maar het werkt niet geweldig tegen puistjes. En als je niet een extreem vette huid hebt zoals ik kun je beter een ander merk kopen want je gezicht droogt vreselijk uit. Groetjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet gebruiken! Het is heel hardnekkig spul, mede omdat er alcohol in zit. Op de korte termijn is dit geen probleem, maar omdat je huid uitdroogt gaat je huid meer talg aanmaken. Hierdoor krijg je dus puistjes, en dat wil je niet denk ik. Beter kun je naar een schoonheidsspecialiste of Douglas gaan, zij hebben er verstand van en kunnen je een passend product aanbieden. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee niks kopen, want het is allemaal rotzooi. Wel moet je je gezicht voor het naar bed gaan goed schoonmaken met een neutrale zeep. (dus hyperallergeen) dan wat creme op je gezicht (geen dure want dat maakt geen zak uit)

En verder ervan af blijven. Dus zo min mogelijk met je handen aan je gezicht komen.

Verder als je in de pubertijd zit zul je moeten wachten totdat het voorbij is. Niks aan te doen.

Wat wel belangrijk is is gezond eten. Veel groente veel fruit en karnemelk en volkorenbrood en geen foute vetten uit chips en zo. Ook met bakken geen croma en dat soort dingen, maar gewoon koolzaadolie gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger heb ik een potje gehad van de clearasil met in alcohol achtige substantie gedrenkte watten schijfjes waar je je gezicht mee schoon moest maken. Het zat in een brugklaspakket wat werd uit gedeeld op school. Je gezicht kreeg je er prima mee schoon,maar de puistjes gaan echt niet weg omdat je de clearasil gebruikt. Meestal reinig je je gezicht er alleen maar mee.En daar zijn ook andere middeltjes voor dan clearasil. Mijn ervaring met dat spul is dat ik er niet het resultaat mee behaalde als wat ik er van had verwacht.