in welke winkel (in gent) kan ik een dekbedovertrek kopen van justin bieber?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wil je echt zo wakker worden;)?
Drepolli
12 jaar geleden
Een vriend van mij ziet er net zo uit als Bieber wil je zijn foto op je bed?

Antwoorden (2)

Vraag het aan een medewerker bij een bedden/matrassen/kussenslopen/handdoeken zaak. (vraag het dan bij meerdere zaken). Misschien kunnen ze het wel bestellen.

Anders zou ik hem online op neckermann kopen.
Zie Bron als je hem online via Neckermann koopt.

Ook kun je even op de justin bieber shop kijken.

Google anders voor meer winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien online bestellen