op het plafond in de hoek van me kamer zit een spin toen ik het licht uit dee en een paar min niet keek liep hij een stukje waarom

En mijn bed staat in het midden van de kamer een meter vn de spin af bestaat er een kans dat als ik wakker word een spin boven me hoofd heb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
5.9K

Het beste antwoord

Spinnen gaan meestal s'nachts op pad.
Kijk of je de spin kunt vangen en buiten kunt zetten als je em niet dood wilt hebben en anders zou ik zeggen pak de stofzuiger.
De kans is idd aanwezig dat je de spin in je bed treft ofzo of mss eet je em wel op,dat gebeurd ook ;-)
Mensen eten een aantal spinnen in hun leven omdat we vaak met onze mond open slapen en wat vinden spinnen prettige plaatsen ;-) vochtige,donkere holletjes :-p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben hier ook altijd bang voor geweest (angst voor ALLE insecten!) maar het schijnt 1 grote fabel te zijn.

Omdat spinnen voelen met hun poten en die dus heel gevoelig zijn, dit in combinatie met het temperatuusverschil tussen een mens en een spin, heeft de spin als hij op jou komt het gevoel dat hij zijn poten brand!! En dan dus zo snel mogelijk een ander plekje gaan zoeken! Van vocht houden ze ook niet dus dat andere plekje word zeker niet je mond!

Denk er maar eens over en test het maar uit! Als je een spin op je hand pakt zal hij niet rustig blijven zitten maar word hyper actief!