Wat betekent het als iemand je gedrag overneemt?

Ik vind 'n jongen leuk, maar ik heb gemerkt dat hij mijn gedrag overneemt sinds ik het hem een beetje duidelijk heb gemaakt (dmv kusjes op de wang, knuffels, hand in hand lopen).

Wat betekent dit?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel niet dat hij het verliefde gedrag overneemt, HELAAS. Ik bedoel dat hij gewoon m'n dagelijkse dingetjes overneemt (muziekstijl is drastisch veranderd, toevallig in de mijne. hij gebruikt mijn woorden en zegt dingen die ik ook zou zeggen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
3.1K

Antwoorden (4)

Ik zou het gwn vragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rutge
12 jaar geleden
Maar je durft hem wel kusjes op z'n wang te geven?
Ha, die Gast60329;

Zeker weten doe je het nooit, maar het klinkt alsof hij je toenaderingen toch wel leuk vindt. Als dat niet zo was nam hij het vast niet over. Dus gewoon nieuwe leuke manieren van contact maken verzinnen, lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gedrag overnemen van iemand het spiegelen. Een vorm van lichaamstaal. Je ziet het vaak in een bar als mensen belangstelling voor elkaar hebben. Zit de een aan zijn haar, doet de ander het ook. Ongemerkt of expres. Of dezelfde houding aannemen.
Er spreekt zeker een vorm van interesse uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij denkt, dat je hem leuker zult gaan vinden als hij dingen op jouw manier gaat doen. En hij wil dus graag leuk en gevonden worden door jou...
En dat hij het verliefde nog niet nadoet? Misschien durft hij nog niet? Geef hem de tijd, en misschien moet je duidelijker worden, dat hij zich zekerder van zijn zaak voelt voor hij "toehapt"....