met hi! krijg je als je een blackberry prepay abbo neemt, 6 maanden gratis internet. dan krijg je 1 gb. is dit veel?

kan je er 6 maanden mee doen?
bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Nee 1 gb is niks ten minste als je op youtube wil enzo. Ik zou er flink mee uitkijken want per mb die je erover heen zit krijg je een behoorlijke rekening bij hi! Ik deed met 250 mb 4 dagen dus dat keer 4 is 16 dagen. Maar dan zat ik ook op youtube en downloaden ik dingen. Veder weet ik niet of je al weet van de regeling die bij kpn (hi) komt?
http://www.nu.nl/internet/2497637/kpn-past-mobiele-abonnementen.html maar ik zou dit even lezen en er nog eens goed overna denken want ze hebben me flink een oor aangenaaid bij hi met dat internet!