Denk dat je hier wel genoeg manieren vind:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Te lang wakker blijven is op zich niet aan te raden.
Het kan tot lichamelijke en psychische klachten leiden.
Als het niet anders kan:
Rust van te voren uit, drink geen alcohol, eet regelmatig kleine hoeveelheden, met name fruit, drink voldoende water, haal af en toe een frisse neus, succes...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Energiedrankjes, zoals red bul doen het altijd goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel even ja, daarna word je zo duf als een konijn. Het is nog slecht voor je lichaam ook en lang wakker blijven is ook al slecht... Slecht antwoord dus.
stokjes tussen je oogleden
pijnlijk maar effectief!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
frisse lucht, kleine en lichte maaltijden, je favoriete achtergrondmuziekje, regelmatig de benen strekken daarmee kom je al een heel eind. succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet niet wat de bedoeling is maar met drugs kan je dagen opblijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry maar dit is een heel stom antwoord