Mijn hotmail stuurt mijn contactpersonen rare mailtjes, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (9)

Waarschijnlijk een virus die je hebt gekregen door op een link te klikken in een emailtje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat moet ik nu doen?
Ik denk dat je gehackt bent ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ooit iemand je w8woord gegeven of heb je een simple of je hebt vijanden dan ben je zeker gehackt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat moet ik nu doen?
Je kan je wachtwoord even veranderen. Dat hielp bij mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wachtwoord veranderen. Probeer zo'n moeilijk mogelijk wachtwoord te nemen met letters en cijfers.
Bijvoorbeeld je naam is laura wachtwoord: L4Ar4 (+ achternaam). Deze vergeet je nooit!

Je kan ook een nieuw emailadres nemen als het niet lukt om er vanaf te komen.

In het vervolg niet meer klikken op linkjes van emailtjes als het niet van een bekende is en je niet zeker weet of het wel goede informatie bevat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel als je letters verkeerd om zet :P
Vaak vullen mensen hun email plus wachtwoord in omdat ze dan hopen die mooie ipod te winnen of om de uitslag te weten van die quiz die ze net hebben gedaan. Dit soort sites sturen dan uit jouw naam ook weer (spam)mailtjes om die mensen te strikken voor hetzelfde. Dus nooit meer ergens je wachtwoord plus email invullen, want die prijs krijg je toch nooit het is gewoon een instinker. Zo verzamelen ze alle gegevens van de mensen op jouw contactlijst. Nu je wachtwoord wijzigen, dan ben je er van af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan 2 redenen bedenken:

1. Je hebt een virus.
2. Je hebt je misschien aangemeld op een site waar je je e-mail moest invoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je je wachtwoord veranderen. Inloggen
Bij hotmail. Opties. Wachtwoord veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk is het idd een virus, of het is gehackt door een spammer dat gebeurt ook veel die kunnen via jou mail adres reclame sturen naar al je contactpersonen