Hoe lang duurt het voor je alleen het skelet van een dood dier overhoudt?

Onze kat is eergisteren begraven en we willen de botten misschien opgraven als de kat zelf verteerd is. Hoe lang moet je dan wachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
9K

Antwoorden (3)

Bel naar de universiteit de uithof in Utrecht die weeten veel meer dan ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tussen de 1 dag en het oneindige
Bijv. In een rivier het regen woud kan al het vlees van een lijk in 2 dagen weggegeten worden,
Als een lijk gebalsemd word en daarna in een gebied word gelegd waar geen beesten of bacterieen leven kan het wel honderden jaren duren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar onze kat ligt gewoon begraven in een doos onder de grond. Hoe lang duurt dat dan?
2 jaar ongeveer?