Weet iemand een oplossing voor het poepen in de natuur?(zie uitleg)

Het vis seizoen gaat weer opkomen, dus het (legaal)wild kamperen is weer aan de gang. Dit is mijn eerste jaar dat ik hieraan doe. Plassen is geen probleem,b maar ing#dsnaam HOE en WAAR kan ik mijn drol kwijt?? Zo in de natuur is niet echt een optie ivm honden die mee zijn.... Die vinden het maar wat gezellig zo een bruine kleffe vriend om van te snoepen en zich in te wassen. Heeft iemand hier een oplossing voor?? :) sorry voor de mensen die nu aan het eten zijn ofzo hihi

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Kuil graven en als je klaar bent schep zand erover net zoals in de jungle?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geniaal!!! Haha niet aan gedacht super bedankt !!!:D

Andere antwoorden (3)

Plastic zak mee en weggooien in de dichtstbijzijnde prullenbak?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een boom een kuil graven, dan relaxed lekker tegen die boom gaan zitten. Krantje erbij alles... En dan het zand/ de aarde weer terug in het gat gooien.
Je voelt je net thuis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gat graven in de grond en als wc gebruiken en als je weer weggaat van kamperen het gat weer dichten... :p hilarisch vraag btw. Is nog goed voor de grond ook (?) :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bemesting :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD haha geweldig!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eutrofiëring!