Waar gooi je dit weg?

Ik heb hier nog kapotte oordopjes liggen, en nog wat (kl;eine)vreemde onderdeeltjes van een pc.
Maar gooi ik die gwn in de prullebak of is dat niet goed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Nee, dat is klein chemisch afval. Je kunt het naar de gemeente brengen, hier in Amsterdam staat er eens in de zoveel tijd een chemokar voor de deur waar je het kunt deponeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb geen idee waar jij woont en hoe dat bij jou is geregeld, maar wij krijgen een flyer in de bus met tijden en plekken waar de chemokar staat. Matrassen horen bij het grof vuil, die kun je op de ophaaldag op straat zetten, maar als ze in de weg liggen kun je ze ook naar de vuilstort brengen.