ik heb een babykraai, maar er komen allemaal kleine beestjes uit zijn neus het lijken wel minimaaden. Help wat moet ik doen?

Een kraaitje was uit zijn nest gevallen en ik heb hem meegenomen en hem wormen en meelwormen en maaien gegeven en alles leek goed te gaan tot dat ik zag dat hij allemaal kleine beestjes bij zijn oog en neus zag zitten en toen later zag ik ze zelf uit zijn neusgat komen. help me alstjeblieft!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Informeer eens of er bij jou een vogelopvang in de buurt is, en zo niet zou ik contact opnemen met de dierenambulance.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal mee eens! Deze dieren zijn natuurlijk wel wat anders dan een parkiet of kanarie. Ik zou idd de vogelopvang bellen en als die niet opnemen vogelopvang uit andere plaatsen. Deze mensen hebben wat dit soort dingen betreft, en zeker in deze tijd van het jaar, verreweg de meeste ervaring. Niet mee wachten, meteen bellen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 niet zelf aan de slag gaan, gaat MEESTAL niet zo goed...
Dat klinkt niet zo goed. Misschien moet je even bellen met de Vogelopvang. Zie link. Zij hebben mij ook al heel vaak geholpen met van alles.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De link is dus: http://www.vogelopvangwoudenberg.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha ik dacht al +1
Als er geen vogelopvang is, bel dan gewoon een dierenarts in je buurt. Die weet het ook!