De kringloop is een winkel waar je tweede hands spullen kunt kopen. Het lijkt op marktplaats. Maar ze krijgen de spullen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier een filmpje van de kringloop van het water

http://www.schooltv.nl/beeldbank/clip/20060209_kringloop01

Een kringloop is een route die afgelegd wordt. Van regendruppel tot regendruppel bijvoorbeeld zie je in het filmpje. Terug bij het begin en de kringloop is weer compleet.

De kringloop van de tweedekans-spullen is hergebruik. Niet zomaar weggooien, maar doorgeven.