Wat te doen met deze keuze?

Ik zit bij een radio en heb het daar Naar mijn zin nu heb ik een site opgericht waar ik 1 dag ga draaien en dan is de site weer weg maar nu vind de radio dat de site met radio dat het hetzelfde is als hun en daar niet zou kunnen draaien anders zou ik daar ontslag krijgen het ligt nogal gevoellig want die andere site is voor een protest waar ik achter sta en ik wou uit aardigheid live te draaien voor hun bij dat protest. Ik weet niet wat te doen p,'s ik maak internet radio

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Concurrentiebeding... Waarschijnlijk staat je baas in zijn recht. Leg het hem helemaal uit en kijk of je hem tijdens jouw airtime wat reclame kan aanbieden. Bedenk mogelijkheden, maar zet je baan niet op het spel.

Antwoorden (1)

Je zult moeten kiezen,
Vind je het belangrijker om 1 keer te draaien voor een protest.
of vind je het belangrijker om bij de radio te blijven waar je vast zit en dus zeker bent dat je kunt draaien?

MVG Peter Gyselman