. iemand tips om gym langer vol te kunnen houden?

iemand tips om gym langer vol te kunnen.
houden? ik heb altijd om 8 en 9 uur sochtends gym op school, na een uur ben ik verrot en daarom haal ik ook slechte cijfers

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Vooraf goed en veek koolhydraten eten. En wat aan je conditie doen. Want alleen die uurtjes zijn niet voldoende. Om aan energie en conditie te komen.

Succes....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Energie drankje... Wil meestal wel helpen, voor sommige mensen werkt het zelfs als concentratiemiddel. Maar dat is persoonlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van te voren een stevig ontbijt eten(ook weer niet teveel). en voor de rest helpt een goede instelling ook. en als je er echt aan wil werken kan je in je vrije tijd een beetje sporten