Weet iemand hoe je kreukels uit papier krijgt? ik heb namelijk een groot A2-papier, met daarin allemaal kreukels... suggesties?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
9.7K

Antwoorden (2)

Onmogelijk. Je kunt proberen bakpapier overheen te leggen en dan glad strijken, maar je zult nooit meer een 'als-nieuw' A2 terugkrijgen.

Als je het het nat maakt en dan iets erop legt en wacht(zoals een dik boek), dan krijg je weliswaar sommige kreukels eruit, maar is het papier ook dikker geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Strijken inderdaad, maar dan niet op een strijkplank, aangezien die 'meeveert'