Hoe komt het dat me bed wiebelt terwijl ik er in lig? (sorry beetje rare vraag)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.4K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je zwaar bent of er is iets los
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat het komt omdat:
1. De poten van je bed zijn niet even lang
2. De vloer waarop je bed staat is niet waterpas-recht
dit is op te lossen door een bierviltje of een boek dat je nooit gebruikt er onder te leggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komen vast nog wel grappige antwoorden :)

Als je een lattenbodem hebt zal het niet zo zijn. Staat je bed wel waterpas? Of je hebt een hele grote kuil in je matras misschien?

Laat even iemand er naar kijken. Dat lijkt me het beste. Vanaf deze afstand is dat moeilijk in te schatten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je iets anders bedoelt hè....dat is t gevoel wat je hebt vlak
Voordat je in slaap valt en je t idee hebt dat kaboutertjes je bed een beetje bewegen....geen nood, kabouters bestaan niet, t is gewoon iets wat je kan voelen omdat je bewustzijn verlaagd doordat je langzaam wegzakt naar je slaapmodus...weltrusten!