We zijn opgelicht enorme bedrag v.t voren opgezocht &offic.contr enz van het bedrijf &persoon nu blijkt alles waardeloos ondanks handt.en bewijs!

wat te doen ...zie geen uitweg meer

Toegevoegd na 17 minuten:
chalet ...15000

Toegevoegd na 10 uur:
20% aanbetaald keuken,kunstkozijnen enz

Toegevoegd na 10 uur:
officieel koopovereenkomst maar hij heeft alles verzonnen en van iemand anders kvk handel nummer gebruikt!! blijkt nu
terwijl dat hij zei dat hij daar voor werkte dat bedrijf(en)
is het zelfde als je een auto koopt met die vertegenwoordiger maak je een deal ga je ook niet vragen om de directeur!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef eens wat meer informatie. Een log. stap is advocaat politie. Masr missvhien is er nog een andere simpler oplossing.

Het beste antwoord

Op basis van je vraag is het moeilijk een beeld te krijgen bij wat voor soort oplichting je betrokken bent. De stappen die je kunt zetten zijn daar mee van afhankelijk.

Aangifte doen is uiteraard stap 1, daarvoor kun je bellen met 0900-8844 en vragen naar het bureau in je woonplaats. Is het via marktplaats gegaan dan kun je ook via www.mijnpolitie.nl.

Kijk op internet of er nog meer gedupeerden zijn van deze organisatie. Google op naam en eventueel bank rekeningno. Als er meerdere gedupeerden zijn, probeer daar dan contact mee te leggen. Samen staan jullie sterker.

Mocht je beschikken over een rechtbijstandsverzekering, ga daar dan eens ten rade.

Mocht je die niet hebben, ga dan eens praten bij het juridisch loket (www.juridischloket.nl).

Als je de koop officieel ontbonden hebt en na 30 dagen geen terug betaling heeft plaats gevonden, kan je ook overwegen een juridische civiele procedure te starten om via die weg je recht te halen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Aanvulling: chalet 15000 euro
Heb je alles vooruitbetaald? Is het een koopovereenkomst van onroerend goed?

Toegevoegd na 2 uur:
Hoe ben je met deze persoon in aanraking gekomen.
Gezien hij dus gegevens van derden heeft misbruikt, raad ik je aan ook contact met dat bedrijf op te nemen, dan heb je direct ook duidelijkheid of hij dit truckje vaker heeft uitgevoerd. Aangifte is echt belangrijk, zeker gezien de hoogte van het bedrag. Als je al de juiste privé gegevens van deze persoon hebt, dan zeker ook juridische stappen overwegen.

Heb je het bankrekeningno. emailadres etc al gecontroleerd in google om te kijken of hij al ergens gemeld staat?

Wellicht kan je je melden bij een tv programma als undercover of opgelicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aangifte doen bij de politie en bv consumentenbond inschakelen. Het programma opgelicht,zoekt ook zaken uit. Is het n autobedrijf dan kun je de Bovag inschakelen.