Bij een "bad hair day"werkt vaak niets zo goed als shoppen..bij vrouwen vooral maar ik weet uit ervaring ook bij mannen! Waarom is dat?

Toegevoegd na 14 uur:
Even voor de duidelijkheid: wij noemen bij ons een rot dag een "bad hair day"..dus het is niet per definitie zo dat je haar dan niet goed zit!
:-)
Misschien is een "off day" beter uitgedrukt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het niet zo dat shoppen bij vrouwen bijna alle problemen even doet verdwijnen? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan je geen antwoord geven op de vraag, waarom dit is. Maar persoonlijk kruip ik het liefste gewoon in bed op zo'n dag. Of als ik me wat beter voel achter mijn laptop en dan kan ik volledig verdwalen in C&C...

Het beste antwoord

Het geeft een bevredigend gevoel, wat je kunt compenseren met het gevoel dat je een bad hair day hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat je tijdens het shoppen mensen tegenkomt die er nog slechter uitzien en er achterkomt dat je het zo slecht nog niet hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij is dat totaal niet het geval! Al die winkelruiten en spiegels in kledingzaken waar je telkens wéér geconfronteerd wordt met je "bad hair"!

Maar okee, ik probeer me in te leven in mensen bij wie het wel helpt, misschien vanwege:
- Je ziet een heleboel anderen die eigenlijk ook geen hollywood kapsel hebben, maar gewoon haar. Dus zo bad is je hair nog niet.
- Je kan lekker veel kleding kopen, dat helpt tegen zo ongeveer alles.
- Bij shoppen kan je spullen kopen die je mooier kunnen maken, en zo ook je haar. Dus snel haarmaskers, gel en haarverf kopen en je maakt er weer een good hair day van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehm, ik ben denk ik een uitzonderingsgeval :) Ik moet er niet aan denken om mensen te zien als ik een off-day heb. En al helemaal niet aan drukke winkelstraten met slenterende mensen.

Ik ben dan veel liever alleen, met een goeie film bijvoorbeeld.