Waar kan ik een sticker laten drukken met de afbeelding op de plakkende zijde?

Ik wil een sticker laten maken die ik aan de binnenkant van een ruit kan plakken, zodanig dat de afbeelding aan de buitenkant zichtbaar is. De afbeelding moet dus aan de klevende kant van de sticker zitten.

Toegevoegd na 30 seconden:
Het mag ook een doorzichtige sticker zijn - dan maakt het niet uit aan welke kant de afbeelding zit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (5)

Etikettenworld even bellen: 0597-43316.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je gewoon laten drukken bij een beletterigsbedrijf. Wij hebben het ook, op een klein raampje naast de voordeur, daar staat ons huisnummer in en is aan de binnenkant van het raampje geplakt, gewoon in spiegelbeeld laten bedrukken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je ze zelf wil drukken op je printer,lkun je folies aanschaffen zoals bijvoorbeeld window decals van xerox te verkrijgen bij de betere kantoorboekhandel of hobbyschop.daar kun je werkelijk alles op drukken wat je wil tot a 4 formaat. en zonder probleem weer te verwijderen,geen plakresten,vergelijkbaar mer passhazen en sinterklazen in etalages.artikkelnummer vermoedelijk eo488/23 5k. zo eenvoedig dat een kind de was kan doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De stickerkoning. Zij zijn de grootste stickerexploitant van Nederland. Zij maken ook ze zogenaamde "raamstickers", dus die je tegen het raam kunt kleven zodat de afbeelding aan de buitenkant te zien is. Je kunt daar ook alles via internet bestellen! www.stickerkoning.nl
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toonaangevend en zelfklevend :-)