Klinkt gek en stom maar..

Gewoon instappen! Had ik eerst ook en nu durf ik in elke achtbaan.. Klein beginnen met een keer over de kop daarna sterds meer. En als je er eenmaal in bent geweest dat geeft echt een kick! :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eens een simulator
je ziet ze wel eens op kermissen en die projecteren meestal wel een vrij overdreven achtbaan
maar is dus helemaal veilig
13 jaar geleden
Just do it! Rustiiig inademen en uitademen.. Instappen en ogen dicht :p
Denken dat je kan vliegen enn wohooo