Wanneer is het uitverkoop in Antwerpen?

Dan heb ik het niet over de uitverkoop in de winter maar in de zomer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

De zomersolden wordt ieder jaar gehouden van 1 juli tot en met 31 juli.
Dit jaar start de uitverkoop dus op een vrijdag.
Valt 1 juli op een zondag dan mogen de winkels de uitverkoop één dag vervroegen.

Openingstijden - In Antwerpen zijn de meeste winkels open van 10.00 uur tot 18.00 uur.