hoe word een site beroemd

hoe kan dat want ik heb er ook een maar er zijn maar 2 mensen op geweest

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Advertentie maken op bijv Facebook. Een Facebook aanmaken voor de site. Eigen sociale omgeving benaderen. Dus op je eigen Hyves publiceren en Facebook, twitter myspace etc

Maar het hangt er vanaf wat voor site je hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tegen iedereen zeggen, dat ze moeten kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zal eerst moeten zorgen dat er interessante informatie op staat. Dat mensen aan anderen gaan vertellen dat ze op die site moeten kijken omdat daar iets leuks te ontdekken is. En dan moet je daar geregeld nieuwe dingen bijzetten. Want als het te lang hetzelfde blijft trekt dat geen nieuwe kijkers aan.
Amadea
13 jaar geleden
Je moet veel andere sites bezoeken over jouw onderwerp.
Dan kan je daar vragen of ze een link naar jou willen plaatsen.
Je moet dan natuurlijk ook een link naar hen terugplaatsen.
Maar op die manier krijg je zeker meer bezoekers.