welke tandpasta heeft een scherpe lange smaak

Een tijd geleden gaven ze bij de kruitvat proeftubes weg van een scherp smakende tandpasta. nu ik op dieet ga lijkt het me fijn om een langdurig frisse smaak in de mond te hebben. alleen weet ik niet meer het merk en soort tandpasta.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.4K

Het beste antwoord

Slim om te kiezen voor een scherpe frisse smaak, daardoor ben je inderdaad veel minder snel geneigd om iets te gaan eten.
In dit geval kan ik je ook aanraden om een fles mondwater te kopen. Die van Listerine geven je een langdurig super scherp fris gevoel in je mond.
Ook is het makkelijk om even je mond te spoelen als de smaak verdwijnt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De tandpasta van Oral B blijf je nog 3 uur proeven, misschien dat die het was xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die All In One, waar ze nu ook reclame op tv voor maken. Welke het precies is, ben ik even vergeten, wel iets met All In One.
Probeer colgate aqua fresh of total ik gebruik ze ook je proeft de smaak lang in je mond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een scherpe smaak? Dan denk ik aan Parodontax...