Ik weet niet of ik van mijn school mag staken, wat moet ik doen?

ik heb het aan een paar mensen gevraagt en die weten het ook niet. kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Vraag het aan je mentor of rector.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik echt pas gaan staken als je zeker weet dat de school het toelaat. Anders krijg je een probleem. Staat er eventueel op de sote van de school iets over het staken? Bij mij was dat wel het geval!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het wellicht over de staking van 4 april, morgen dus. Ik kan je vertellen dat het geen officiële staking is en dat deze gewoon is bedacht door een aantal kinderen die op hyves zitten en heel veel aanhangers wisten te vinden.
Bovendien is de staking tegen de verkorte zomervakantie en dit is een zaak die al is besproken in de regering. Daar kan je met een staking geen verandering in brengen.

Ik zou naar school gaan, het is gewoon een normale schooldag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mmm... Jammer :( :(
Geen scholieren staking dus spijbelen