Wat te doen met een geliefde

Welke activiteiten(overdag heej) kun je doen met een geliefde? Film is niet echt meer een optie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Zwembad
Pretpark (is echt leuk hoor)
Het park (lekker picknicken)
Het strand
Dagje naar een andere stad
Gewoon lekker thuis thee drinken
Concert misschien (als die overdag zijn)

Alles is leuk als je verliefd bent en samen met diegene.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een cafeetje of op een terrasje wat drinken (evt. met een hapje) en elkaar diep in de ogen kijken. Winkelen en iets moois voor je geliefde kopen. Samen op de bank liggen en knuffelen. Lekker fietsen of wandelen in de omgeving. Een stadswandeling doen met een gids (en er dan samen even tussenuit knijpen). Naar elkaars favoriete museum gaan en zo leren wat de ander fascineert. En vooral veel zoenen als je daar allebei zin in hebt! En als je daar geen zin in hebt: samen zijn kan genoeg zijn. Als je het maar goed hebt samen!