Moet je altijd een kvk nummer hebben als je schoonheidsprodukten wil kopen?

Ik wil thuis een salonnetje beginnen voor vrienden en familie maar moet tot nu toe voor elk merk een kvk nummer hebben

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Fabrikanten en groothandels leveren over het algemeen niet aan particulieren. Alleen personen, die ingeschreven staan bij de kvk, krijgen geleverd.

Er zijn uiteraard wel aanbieders te vinden, die wel aan particulieren leveren, maar dan zul je waarschijnlijk wel duurder uit zijn, dan bij aankoop bij groothandel of fabrikant.

Inschrijven bij kvk is trouwens helemaal niet zo duur.