Wat help het best tegen puistjes en een stijve nek

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Een soort gel wat warm wordt voor je nek

En puistjes kan je bij de drogist kopen kruidvat enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, grappig! Ik ga meteen naar het Kruidvat wat puistjes kopen ;)))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee volgens mij was het €1,95 ????? Volgens mij
Tegen puistjes: Clearasil.
Tegen een stijve nek, inwrijven met Voltaren of zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stijve nek: kersenpittenkussen die je opwarmt in de magnetron. Of tijgerbalsem.
Puistjes: de huid goed schoonhouden, maar nooit té veel schoonmaken, zeker niet met producten die alcohol bevatten zoals tonics van o.a. clearasil. Goed verzorgen met een lichte, niet vette crème. En als je echt resultaat wil, naar de schoonheidsspecialiste gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel vreemd antwoord misschien maar ik gebruikte tandpasta tegen puistjes! Een laagje opsmeren en wachten tot de tandpasta opgedroogt is. Door de Mentol zouden ze dan sneller uitdrogen. Wel eerst met warm water je gezicht natmaken en afdrogen.

Een stijve nek kun je tijgerbalsem opsmeren en dan een goede warme sjaal om
S6