geen puistjes op mijn gezicht maar wel op mijn rug, hoe kom ik er vanaf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Wassen met betadinescrub onder de douche!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee juist liever niet te veel wassen en scrubben.
Ik ben schoonheidsspecialiste en adviseer je de huid goed te verzorgen met een bodylotion, en alleen wassen met een ph-neutrale showergel.
Met te veel wassen met zeep, was je je eigen beschermings zuurlaagje van je huid af en kunnen bacteriën hun gang gaan en dus puistjes worden.
En een scrub haalt de puistjes open en verspreidt het (besmettelijke) talg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn pubertijd heeft een rugborstel mij daa heel erg mee geholpen. Zo voorkom je juist de pukkeltjes en puistjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ex had precies hetzelfde. Het is enorm verbeterd toen hij normaal ging eten en drinken
Daarvoor at had veel snel eten en vette hap