Werken die shape up's schoenen nou echt?

Ik heb het me altijd af gevraagd doen die schoenen nou iets voor je? Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kopen, en terug brengen alst niks doet :)

Antwoorden (1)

Ik heb ze sinds september vorig jaar EN IK DRAAG NIKS ANDERS MEER!!!

Alleen van de winter toen er sneeuw lag waren ze hopeloos want door die zool ging ik bij elke stap onderuit.

Ik vind ze vooral HEERLIJK lopen, je moet er wel een paar weken aan wennen maar op een gegeven moment heb ik er 3 uur op gestaan bij een concert en geen centje pijn in mijn rug, gewoon lekker staan wiebelen.

Bij mij helpen ze (mogelijk) ook goed voor een strakker lijf maar ik heb er ook een dieet bij gedaan dus tja, is het dan alleen dat dieet of ook die schoenen.

Ze lopen zo lekker (vind ik, nee ik heb geen aandelen) dat ik ook veel meer lopend doe dan vroeger (toen pakte ik voor alles de fiets, nu loop ik vaak) dus ook dat helpt mee natuurlijk, de extra beweging.

Ik ben wel al aan mijn tweede paar bezig (op garantie) want bij de eerste ging bij de neus een heel raar stikseltje los. dit paar heeft dat trouwens ook, heeft geen invloed op de schoen maar het staat wel wat raar.

Dus ik ben er erg blij mee, ga ook de sandalen kopen als die komen, het enige nadeel is dat ik een kast vol schoenen heb die ik echt vrijwel nooit meer aandoe (en dat is lastig want onder een rok is het echt GEEN gezicht)