pretparken orlando

ik ga dit jaar naar orlando op vakantie maar ik weet nog niet naar welke pretparken ik wil gaan heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Whoa, hoe lang ga je?
Disney world heeft diverse parken. Reserveer tevoren een kaartje, want wij kregen 'sorry, filled to capacity' toen we erin wilden. Niet heel erg, want disney had nog 4 extra parken.
Dieren, technisch, film, pret, you choose!

Universal studios, ook een aanrader.

Er zit ook een wet 'n wild, als je van zwemmen en waterpret houdt.

Church street station is niet een pretpark, maar een uitgaansgebied. Ook mooi om te kijken, overdag voor de leuk en in de avond om te stappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Universal!! En Disney MGM. Vooral tower of terror. Kijk op Amazon.com voor goede boeken, met kaarten en een systeem hoe je in de parken het snelst en efficiënts langs de attracties kan. Bouw rustdagen in. Na een dag theme park ben je kapot. Blijf je langer ga dan naar Kennedy Space Centre.