iPod op tilt ( iPod touch )

Mijn iPod touch is volgens mij kapot ik wou effe twitteren en in een keer sluit de app af en sluit de iPod af en nu kan ik geen app meer starten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Leeg? Zonee dan moet je hem in recovery mode zetten;
1 aansluiten aan pc
2 home button en lock knop zolang ingedrukt houden tot je een plaatje ziet dat je hem moet verbinden met itunes
3 dan krijg je de mogelijkheid hem te herstellen van reserve kopie
4 hij doet het weer als nieuw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga even terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt of probeer hem te resetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is zeker NIET kapot. Gewoon even twitter app opnieuw instaleren en/of update.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe dan? Er kan geen app meer gestart worden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow dan even herstellen via itunes.