kan ik met mijn blackberry bold 9780 (t mobile internet abonnement) kosteloos op youtube?

veel van mijn vrienden zeggen dat het geld kost om op youtube te gaan en anderen zeggen weer dat het gratis is. als ik op youtube ga, verschijnt er ook een venster met: afhankelijk van uw provider kunnen er extra kosten ontstaan. wie kan mij uit de brand helpen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Dat ligt volledig aan het "dataplan" wat je hebt,
Al heb je onbeperkt internet; dan hoef je je nErGENS zorgen om te maken,
Al heb je dataliemiet, dan is het nogsteeds gratis maar dan moet je oppassen, want youtube gebruikt veel data(dan ben je zo door het datalimiet heen..)
(voor het prepayd geval, (dat heb jij vast niet,) als je een internet bundel hebt moet je ook oppassen voor het data limiet, verder zitten er geen kosten aan,