Waarschijnlijk een Amerikaan. En dan iemand die achter de schermen werkt. Niet de president Obama maar iemand die binnen de veiligheidsdiensten de dienst uitmaakt. Niet gekozen, niet vervangbaar, onbekend en rotsvast in het zadel.
Geen idee wie het is dus maar zeker niet de president. Die komen en gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Daarnaast is (denk ik) Obama ook maar een marionet (of gezicht) van een orgaan waarvan hij de totaliteit ook alleen maar kan gissen. Money talks, helaas nog steeds van toepassing in de US ben ik bang
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is in ieder geval niet de tuinman ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in ieder geval "nietdetuinman"?? ik heb thuis al niets te vertellen...

Andere antwoorden (10)

Barack Obama

Toegevoegd na 2 minuten:
Die staat immers aan het hoofd van het enige leger ter wereld dat in staat is om in z'n eentje de complete aarde te vernietigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mens die ergens totaal afgelegen leeft, totaal afgesneden van iedere maatschappij, en toch volkomen tevreden is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de machtigste persoon is degene die het meeste bepaalt wat er gebeurt...

als je gedachten hebt die je angstig maken, of die zeggen dat jij iets wel of niet moet doen, ben jij op dat moment voor jezelf de machtigste persoon...

op dit moment zou het politiek gezien (het lijkt mij dat jij daar naar vraagt) wel eens de president van Noord-Korea kunnen zijn... de 'wereld'-leiders houden hem scherp in de gaten en geven hem en zijn bewegingen heel veel aandacht... zo machtig is hij... hij wil de wereld angst inboezemen en zijn macht zo doen gelden... daar slaagt hij al heel aardig in...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De persoon die van binnenuit het gevoel van macht kan ervaren. Macht om lief te hebben, macht om te leven, macht om te groeien.

"Hij die anderen controleert kan machtig zijn, maar hij die zichzelf kan controleren is machtiger."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Barack Obama,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ben je zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
diegene diede stekker eruit kan trekken waardoor het internet opens niet meer werkt, we zijn zo afhankeelijk geworden van dit medium dat er niets meer loopt als internet uitvalt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Barack Obama.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
degene die liefde boven haat zet.