Kan je een Yamaha aerox die een andere uitlaat heeft etc. Laten afstellen door een dealer zodat hij weer 45 gaat?

Ik heb een schitterende Yamaha aerox gezien op marktplaats met een topsnelheid van 85 km/h door uitlaat, vario ring, etc. Kan ik hem dan weer af laten stellen door de dealer tot 45 km/h zonder dat er technische dingen vervangen moeten worden ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je dat willen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pers. Omstandigheden

Antwoorden (2)

Met de juiste begrenzer kom je al een eindje, maar ik vraag me af of het hele zooitje dan nog wel goed loopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn rieju rs2 haalt die snelheid ook met alleen een ontpropte uitlaat :D ontopic, ja dat moet kunnen, maar zorg wel dat het goed gebeurt, een slecht teruggevoerde scooter kan wel eens lastig doen !