Even terug in de tijd....naar welk moment zou jij wel even terugwillen ?

http://www.jenneken.nl/bekijk/hoofdindex.htm

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Naar het moment voordat ik hoorde dat mijn zoon was verongelukt..toen was alles nog "normaal"...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeer begrijpelijk. 't Liefst zou je dan ook in die tijd willen blijven hangen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hierna lijken alle antwoorden zinloos, iets ergers kan je niet overkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allemaal waar..dank voor jullie reacties!

Andere antwoorden (14)

Weer naar de basisschool. Lekker jong en onbezonnen. Niets aan je hoofd. Geen pubergedrag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12 t/m 17, de overweldiging van het ontdekken :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook al bestond ik toen nog niet, 22 zijn rond 1969 lijkt me ook mooi om eens meegemaakt te hebben. De enorme bewustzijnsverandering die in dat jaar zo'n beetje tot een hoogtepunt kwam. Prachtig lijkt me dat. Mooiere tijd dan nu lijkt me ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat was eenmalig en onvergeetelijk.
Twee seconden voor ik deze vraag beantwoord: ik kom dan vanzelf in een timeloop terecht als ik steeds terugreis en leef in feite oneindig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou wel naar mijn vorige leven terug willen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hallo waarom vinden mensen dit antwoord waardeloos?
het is MIJN antwoord en die van jullie zet je op je eigen plaats
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 helemaal gelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Mathilde:
En naar welk moment dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het moment waarop ik mijn lief ontmoette
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik word nieuwsgierig, is net of er een vervolg is..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, echt wel..............
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi ;)
Het (droom)moment dat ik had als 17-jarige! Eindelijk kon ik mijn door hard werken verdiende spaarcentjes besteden aan de aanschaf van een echte HARLEY DAVIDSON!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar de tijd, waarin Nederland Europees Kampioen werd (voetbal)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar de vorige eeuw en dan ongeveer 10 jaar terug.
Leuke tijd gehad die voor herhalingen vatbaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
m'n vakantie op de malediven!:D
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk !
Over 20 jaar zal ik graag even terug willen naar hetn hier en nu .Ik ben nu in de tot nu toe gelukkigste periode in mijn leven.De kinderen hebben hun weg gevonden en mijn man en ik zijn gezellig over en we vinden het heerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vakantie op Formentera een aantal jaar geleden. 3 weken heerlijk vakantie gevierd! Geweldig!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou terug willen naar het moment toen mijn kinderen net waren geboren, de eerste weken daarna, ze waren zwaar, maar tegelijkertijd zo vol ontroering omdat zo'n klein wezentje nu bij mij hoorde en van mij afhankelijk was. Ik wist nog niets van alles wat komen ging, maar kon nog helemaal genieten van het feit dat wij er gewoon samen waren en dat ik niets anders hoefde dan voeden, verzorgen en er naar ze kijken (natuurlijk had ik wel geluk, het waren geen huilbaby's, dus ik kon er van genieten). Het was mooi en puur en ik vond het heerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou terug willen naar 27 mei 2005. Dit is de dag voordat ik door een ongeluk mijn been verloor. Ik zou nog 1 keer heerlijk op de dansvloer uit mijn dak willen gaan. En als het mogelijk zou zijn natuurlijk de volgende dag andere beslissingen nemen zodat het hele ongeluk nooit plaats zou vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het afgelopen jaar over willen doen, het was te gek..

en ik zou echt een keer op een voc-schip willen varen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn onbezorgde jeugd tot een jaar of 11-12, waar ik nog geen keuzes hoefde te maken, geen zorgen had, waar ik me veilig voelde. En toch bewust genoeg was om te beseffen dat ik gelukkig ben.