Wat is de beste practical joke die je kent?

Vertel wat de leukste of gemeenste grap is die je met iemand / een groep mensen kunt uithalen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt er ook bij staan: 'gemeenste' grap.
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naja, zolang het een grap blijft is het niet erg. Een gemene grap blijft een grap, zolang het net niet over het randje gaat.

Het beste antwoord

Cola + Menthos + Een nietsvermoedend persoon

http://www.youtube.com/watch?v=RT9ElUctLqs
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Saaaaaaaaaaaaaaaai.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, goede grap.

Andere antwoorden (8)

- Bestel een taxi/pizza/chinees oid. voor je overburen, en ga met een stoel op je balkon zitten
- Bind alle karretjes in een supermarkt aan elkaar met trektouwtjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
huishoudfolie over de wcpot spannen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zie je direct (tenzij je blind bent).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet als je het goed doet, dus de folie heel strak onder de bril
op de dierenambu werd weer eens een vogeltje in een kartonnen doosje gebracht.
ik nam het vogeltje aan in het bijzijn van m'n collega.
toen die even aan de telefoon zat, heb ik het vogeltje in een kooitje gezet, en het kartonnen doosje weer dichtgedaan en teruggezet.
toen m'n collega weer terugkwam, riep ik dat ik de drukte nou toch wel zo zat was! ik zag het niet meer zitten!!
dat roepende, wierp ik het doosje op de grond, en begon er met beide voeten op te stampen, tot hij helemaal geplet was.

ik heb zelden iemand zo zien verschieten ; ))
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
roflmao! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk best wel hard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LMAO! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gigigigihahahaha,
goeie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Whahahahahaha!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja die is echt heel gemeen... +1
bij een huwelijk een servies (waar ze om gevraagd hebben) aanbieden en dan de doos op de grond laten vallen.
alles gebroken

(die koppen ,ha ha)
het echte servies staat natuurlijk ergens anders
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik nog heel jong was, waren mijn neef en ik op een familiefeest.
Ik was in een hele moeilijke houding onder aan de trap gaan liggen, met ketchup naast en uit mijn mond en neus.
hij riep daarna in paniek onze ouders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van en collega die nogal gek was op koffie zijn beker met 3 secondenlijm aan zijn buro geplakt. Daarna geroepen dat er weer koffie was (we moesten het zelf zetten).....Beker heeft nog een tijd als pennenhouder dienst gedaan.

Toegevoegd na 4 uur:
Ow en bij iemand in de buurt, via het wc raampje de wc doortrekken, en die vrouw zich maar afvragen wie erop gezeten zou hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje oud en flauw:

Een drol voor een voordeur neerleggen, krant erover en de krant in de fik steken.
Aanbellen...
De persoon doet open en probeert met man en macht het vuur uit te.. stampen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij iemand die op huwelijksreis was, alle TV kanalen en radiostations afgestemd op Duitse zenders (omdat hij een hekel aan Duitsers heeft, kan dus van alles zijn)
Bij een ander waterkers zaadjes door het hele huis gestrooid en dan maar water geven.(was iets minder leuk om op te ruimen, niet voor herhaling...)