waar komt mijn spierpijn vandaan?

ik heb sinds een week spontane spierpijn, ik heb echt niet gesport of andere inspanning geleverd en het wordt elke dag meer en erger het begon in mijn lies en het is nu in allebei mijn benen en vooral in mijn schenen, waardoor ik moeilijk kan lopen, maar nu zelfs in mijn buik en armen het is heel naar vooral omdat ik de rede niet weet, weet iemand wat ik hier aan kan doen of hoe het komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb jij ooit je schenen gerekt?

Het beste antwoord

Misschien zijn het groeipijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat heb je toch niet in je buik en kuiten enzo en ik groei nog iets van 5 cm niet groeipijn waardig, volgens mij is groeipijn ook meer knieën enzo..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spieren moeten ook groeien, en 5 centimeter maakt echt wel wat uit.