Staren, kan dat kwaad?

Ik staar heel veel.. Zelfs als ik in gesprek met iemand ben dwalen mijn ogen af en blijf ik soms bijna een minuut staren.. Ik kan het gesprek nog steeds volgen en kan ook gewoon zien maar kan mijn ogen niet meer bewegen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet dat het sowieso slecht is voor je ogen maar ik doe het niet expres en als ik staat kan ik, ookal wil ik het, niet stoppen!

Antwoorden (2)

Nee tuurlijk kan dat geen kwaad als je het maar niet te opvallend doet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk dat je het zo formuleerd maar het kan wel degelijk kwaad als je expres staart.. Het is niet goed coor je ogen sowieso.. Het probleem wat ik heb is dat ik staar zonder dat ik dat wil of dat ik daar erg in heb.. Het lijkt wel of mijn ogen op slot gaan oid..
ik denk het niet. ik doe het ook heel vaak maar ik probeer altijd naar dingen (of vloer,muur) te staren want als je naar mensen staart vatten die het meestal verkeerd op en kun je nog eens ruzie krijgen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet dat ik het buswust doe hoor, ik kan er niks aan doen.. Ik moet me er altijd tegen zetten het niet te doen.. Tuurlijk doe ik het ook wel eens zomaar omdat het lekker is maar dit is anders.. Ik heb er geen controle over..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat klinkt wel een beetje eng ik zou een keer langs de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eng is een beetje overdreven natuurlijk. maar ik heb daar nog nooit van gehoord dat iemand geen controle heeft over staren ..