Pokemon black en white romulation

Weet iemand een link waar ik de volledige engelse versie van pokemon black en white kan downloaden. Ik kan het zelf niet vinden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Je hebt in je titel al romulation staan, dus ik betwijfel of je wat aan mn antwoord heb. ik heb mijn roms altijd van romulation af gehaald.

Zowieso kan je even googlen naar NDS Roms. Ik weet zeker dat op een van de sites hij er heus wel tussen staat. Dus google even 'NDS Roms', ga elk resultaat van de eerste resultatenpagina langs en waarschijnlijk heb je dan je leuke rom! :)