Verveling tijdens de nachtdienst!

Hebben jullie nog leuke tips om door de nachtdienst heen te komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
7.1K

Antwoorden (15)

actief blijven op GV........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje actief blijven.....
Tjeck eens www.quakelive.com

Toegevoegd na 2 minuten:
Vergeten te melden...

Het spelletje is extra gratis en voor niks :P

Toegevoegd na 3 minuten:
sorry voor de spam, de link was niet goed....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook soms nachtdienst. Ik kijk dan tv of muziek luisteren. Maar ben altijd iets te druk bezig om me te vervelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdens de nachtdienst ging ik lezen, breien, tv kijken, puzzels maken, foto's inplakken, brieven schrijven naar vrienden en vriendinnen, ik nam muziek mee om naar te luisteren!
Als ik van alles mee nam werd het plotseling een hele drukke nacht, als ik niets mee nam, had ik de hele nacht veel tijd!
Veel met de patienten gepraat, wat ook heel leuk was!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gebruikte de vrije momenten tijdens de nachtdienst ook om "klusjes" te doen waar ik thuis niet zo aan toe kwam.
Foto's plakken,receptenboek maken, breien, borduren, cryptogrammen maken, tijdschriften lezen etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
J-drama's kijken. (Vooral die met Aya Ueto dan natuurlijk :).)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij wordt je toch betaald om te werken??
werk dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Toch lastig als je werk bestaat uit wachten totdat er iets gebeurt...en meestal gebeurt er niets...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga je toch poetsen, stofzuigen, ramen lappen, papierbakken legen, er is zoveel te doen, maar je moet het wél zien én willen.
Ga breien of - nog makkelijker - haken. Voor je het weet ben je verslaafd en baal je als een stekker dat je tijdens je nachtdienst weer concreet aan het werk moet. En ik meen het serieus ; ik heb meerdere van die 'voornamelijk aanwezig-zijn'- baantjes gehad, en lezen leidt vaak net weer te veel af en wordt ook saai, maar handwerken verveelt nooit. Echt nooit. Zeker tegenwoordig met honderdduizenden gratis patronen op Internet, kun je er jaren, ja, levens mee vooruit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat dit een echte hit wordt deze zomer ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou je voor de lol eens moeten googelen - of gewoon rondkijken. Het is nog steeds niet rijp voor de Oude Ambachten-markt hoor;er wordt juist weer meer gebreid tegenwoordig dan de afgelopen tien jaar, en haken is helemaal 'hot'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh jee, ook al niet op de hoogte van wat er tegenwoordig allemaal op haak- en breigebied gebeurt. Wel een beetje kinderachtig om daar minnetjes voor te geven trouwens ; ik verdien er toch een leuke boterham mee, dus gelukkig is lang niet iedereen het met jullie eens.
als je nachtdienst hebt en er zijn geen werkzaamheden die je op dat moment dringend te doen hebt waardoor je je zou kunnen vervelen zou je naturlijk ook die dingen kunnen doen waar de dagdienst niet aan toe komt waarmee je de werkdruk (die volgens velen veel te hoog is )voor de dagdienst zou verlichten,denk hierbij bijvoorbeeld aan onderhoud of iets dergelijks,als iedereen dat zou doen zou de werkdruk voor iedereen omlaag gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bewaar een paar (vak)tijdschriften die je tussendoor kunt lezen. Korte stukken tekst met interessante informatie die gemakkelijk lezen en die niet de volle concentratie vragen.
Je kunt uiteraard boeken nemen, maar als je met je werk bezig moet dan is dat vaak moeilijk te combineren.
Een shirt "pimpen" met applicaties of een eigen ontwerp is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar dat moet je leuk vinden en er moet ruimte zijn om dat te doen. Je kunt ook ontwerpen daarvoor op papier maken en ideeën uitwerken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volg een studie!
Zoek iets waar je wat aan hebt mbt je beroep OF ga een taal leren, ook altijd leuk en nuttig.
En voordat je het weet is de nacht voorbij: Centjes verdiend en nog wijzer geworden ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een leuke (thuis) studie/ of cursus beginnen,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Muziek luisteren boek lezen